Sunday, May 10, 2009

Mother's Day - Omak Ku

"Ko buatkan Mak kek yang tak manislah Piah" omak aku kata. "Asik kek manis aje..tukarlah. Tarok daging cincang goreng kering dengan rempah sikit..tarok kat keknya." Pening sekejap kepala aku pikirkan permintaan dia. So this is what I came up with for my 72 year old omak...Keknya berempahkan kari dan daging cincang, tengah-tengah tarok kari ayam dan icing dan deco gunakan whipped potato..hihihi..dia kata "Bolehlah ni..sedap.." Omak aku ni kan very obliging..tak pernah kata tak sedap..tak sedap pun dia kata sedap. Actuallykan not so badlah kek ni...like my SIL said.."Rasanya macam Shepherd's Pie lah Kak Piah." Oklah tu..hihihi....




No comments:

Post a Comment